Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Tisdag 28/7 - Jägersro - V85 mm
Jäklar vilket högklassigt Tisdagstrav på Jägers. Alessandro Gocciadoro startar 11 hästar. Hagoort startar 5 st. Christoffer Eriksson startar 7 st. Kan löna sig att bevaka dessa tre filurers starthästar lite extra.
V85 innehåller 6st sprinterlopp, 1st Stayerlopp och en som vanligt ihålig Silverdivision. Ganska jämna och kluriga lopp bortsett från Hugo Åbergs. 72% aren går väl inte att fälla !? Hm jag har precis kommit hem från ett härligt firande av Barnbarns födelsedag i Lund men det lockar att ta en tur till Malmö på tisdag igen. Vi får se om pumpen pallar.
|
|
|
|
#2 |
|
Manic Monday
Men snart är det Tisdag ![]() V85 1) 1 Gabrioz Spännande Sverige debutant. Meriterad herre. Halvsmack. 9 Monkey Wine Spännande Amerikanska. Den där Wäjersten ……….. V85 2) 1-2-3 Gocciadoro x 2 och Hagoort. Smack. V85 3) 10 Nilla Line Grym travare. Ok läget är byngligt men med rätt balans är det en vass sprinter. V85 4) 2-3-7 Grymt 3 årslopp. Dessa tre sticker ut men 3 åringar är 3 åringar. V85 5) 6 Blixt Lane Tredje raka ? 7 Mellby Note Den där Wäjersten !? Distansen !? 4 årig Ready Cashare !? 9 Fly Express Vi måste ju ha en stänkare oxå. Hajom Fajom Fallerallera. V85 6) 1 Allegiant 1 609 000:- känns inmutade. V85 7) 7 Mr Carnation Hajom Fajom Fallerallera. Får Kentucky lite vingel på vägen är saken klar. Örjan och hästen har ju dessutom 40m extra att lunka. V85 8) 2 Ivan Mauger Jag bevakar men 1% aren men är väl ute på (för) djupt vatten. Rosleff brukar dock ge familjehästen chansen. 5 Goodbye Kiss Vinnartyp. Det kan vankas spets och slut. 9 Freyr di Venere Hajom Fajom ……….. Hästen duger och Jepson är en grym driver. IT filuren är nog redo för en 09 tid.
|
|
|
|
#3 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4896Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Ja, jisses vilken tisdagsomgång!
Sex kortlopp! Det innebär att jag öppnade kupongen igår och pluppade i alla femmor i de loppen, innan jag jag tittade på startlistorna. Jag har alltså garderat upp Allegiant med Mellby Jinx. Har man principer så har man Men å andra sidan så är det så här; ALLA kan förlora, även 71%-are, men den stiger nog till 87% tills i morgon kväll. Det skulle ju innebära att raset i kuponghögen bara blir större, om nu Allegiant skulle vara hängig, eller bli störd av annan häst vilket knappast är troligt eller önskvärt.Det blir nog spiklöst i morgon då alla mina femmor behöver garderas. |
|
|
|
|
|
|